Panaszkezelés

Szóbeli panasz bejelentése

  1. személyesen: a panaszügyintézés helye: 1054 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 42-46. az ügyfelek számára nyitva álló helyiségben hétfőtől csütörtökig 8 órától 16 óráig, pénteken 8 órától 14 óráig,
  2. telefonon: a (06 1) 354 2435-ös telefonszámon, a telefonon közölt szóbeli panaszt a hét minden munkanapján, 8 órától 20 óráig, elektronikus eléréssel – üzemzavar esetén elérhetőséget biztosítva – az Alapítvány folyamatosan fogadja.

Írásbeli panasz bejelentése

  1. személyesen vagy más által átadott irat útján,
  2. postai úton a 1380 Budapest, 62. Pf. 1169 postacímen,
  3. telefaxon (06 1) 474 5075,
  4. elektronikus levélben az panaszkezelo@avhga.hu email címen keresztül,
vagy az alábbi formafelületet kitöltve:

Amennyiben panasz bejelentését írásban szeretné megtenni, akkor lehetősége van a Magyar Nemzeti Bank honlapján elérhető panaszkezelési formanyomtatványt kitöltve beküldeni panaszát az Alapítványhoz, melyet ide kattintva érhet el.

Kapcsolódó fájlok