Panaszkezelés

Szóbeli panasz bejelentése

  1. személyesen: az Alapítvány 1054 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 42-46. 3. emelet alatt található székhelyének az ügyfelek számára nyitva álló helyiségében hétfőtől csütörtökig 8 órától 16 óráig, pénteken 8 órától 14 óráig,
  2. telefonon: a (06 1) 354 2435-ös telefonszámon.

Írásbeli panasz bejelentése

  1. személyesen vagy más által átadott irat útján,
  2. postai úton (1380 Budapest, 62. Pf. 1169),
  3. elektronikus levélben (panaszkezelo@avhga.hu),
  4. telefaxon a (06 1) 474-5075-ös telefonszámon.

Amennyiben panasz bejelentését írásban szeretné megtenni, akkor lehetősége van a jelen mondatban zölddel jelölt részére kattintva a Magyar Nemzeti Bank honlapján elérhető panaszkezelési formanyomtatványt is letölteni és annak kitöltését követően beküldeni panaszát az Alapítványhoz.